Programma tika izstrādāta, lai veicinātu 4.-9. klases skolēnu sapratni un interesi par to, kas ir dažāda veida datori, kā atšķiras programmu un skaitļotāju izmantošana ikdienā no to izstrādes. Programmas mērķis ir iepazīstināt skolēnus ar datoru darbības galvenajām idejām, izskaidrot atšķirības starp dažādām ar programmatūras izstrādi saistītām profesijām, kā arī veicināt interesi par specifiskiem IT produktu izstrādes uzdevumiem: programmēšanu un robotu izstrādi. Iegūt pamatzināšanas izstrādājot spēles un iemācīties 3D modelēšanu spēlēm.
Programma tika izstrādāta, lai veicinātu 4.-9. klases skolēnu sapratni un interesi par to, kas ir dažāda veida datori, kā atšķiras programmu un skaitļotāju izmantošana ikdienā no to izstrādes. Programmas mērķis ir iepazīstināt skolēnus ar datoru darbības galvenajām idejām, izskaidrot atšķirības starp dažādām ar programmatūras izstrādi saistītām profesijām, kā arī veicināt interesi par specifiskiem IT produktu izstrādes uzdevumiem: programmēšanu un robotu izstrādi. Iegūt pamatzināšanas izstrādājot spēles un iemācīties 3D modelēšanu spēlēm.
Īstenotājs
Rīgas Tehniskās universitātes Bērnu un jauniešu universitāte
Pedagogs
Kalvis Krastiņš
Vecums
10 - 15 gadi
Klase
4. - 9. klase
Joma
STEM
Apakšjoma
Datorika
Otrdienās
16:00 - 18:15
Ogres Kalna pamatskola, Zinību iela 3, Ogre, Ogres pilsēta, Ogres novads, LV-5001, Latvija
pieteikties: https://forms.office.com/e/K9TqXAzF0P