📘 "Programmēšana-1" ir aizraujošs ievads digitālajā pasaulē, kas balstīts uz vizuālo un tekstuālo programmēšanu, izmantojot Scratch, Python. Programma izstrādāta, sākotnēji balstoties uz Carol Vorderman grāmatu “Computer Coding for Kids” (latviski: “Programmēšana skolēniem”, 2016), un attīsta radošu domāšanu, loģiku, algoritmiskās prasmes un problēmu risināšanu. Kursa laikā audzēkņi izveido animācijas, spēles, grafikus un interaktīvas programmas, soli pa solim virzoties no blokiem līdz koda rindiņām. Katru nākamo gadu tiek ņemtas vērā audzēkņu vēlmes izveidot spēli, kura šķiet interesanta un nav atrodama minētajā publikācijā, kā rezultātā top kārtējais Scratch vai/un Python projekts. Obligāta prasība audzēkņiem prast lietot e-klase.lv, kur Dienasgrāmatā jāiesniedz izpildītie darbi. Vēlams izveidot audzēknim kontu scratch.mit.edu, Kā arī pieejama SKOLO.LV vide, kas nodrošina attālinātu piekļuvi mācību resursiem. Ieteicams 3.-4.klase, bet izlases kārtībā var būt no 1.- 5.klasei. Lai veicinātu Python programmēšanas valodas interaktīvāku apguvi tiek plānota Python izlaušanās telpu palaišana MineCraft vidē, kur uzrakstot pareizu kodu būs iespēja pāriet uz nākamo telpu. Talantīgākajiem programmētājiem pieejama mazā robotika ar dalību Latvijas robotikas čempionāta posmos vai kausu izcīņā, bet ņemot Robotikas komplektu hronisku trūkumu dalībnieki tiks atlasīti iekšējās sacensībās - izņēmums ir tiem, kuri uz sacensībām brauc ar saviem robotiem. Maija mēnesī tiek izstrādāts noslēguma darbs…
📘 "Programmēšana-1" ir aizraujošs ievads digitālajā pasaulē, kas balstīts uz vizuālo un tekstuālo programmēšanu, izmantojot Scratch, Python. Programma izstrādāta, sākotnēji balstoties uz Carol Vorderman grāmatu “Computer Coding for Kids” (latviski: “Programmēšana skolēniem”, 2016), un attīsta radošu domāšanu, loģiku, algoritmiskās prasmes un problēmu risināšanu. Kursa laikā audzēkņi izveido animācijas, spēles, grafikus un interaktīvas programmas, soli pa solim virzoties no blokiem līdz koda rindiņām. Katru nākamo gadu tiek ņemtas vērā audzēkņu vēlmes izveidot spēli, kura šķiet interesanta un nav atrodama minētajā publikācijā, kā rezultātā top kārtējais Scratch vai/un Python projekts. Obligāta prasība audzēkņiem prast lietot e-klase.lv, kur Dienasgrāmatā jāiesniedz izpildītie darbi. Vēlams izveidot audzēknim kontu scratch.mit.edu, Kā arī pieejama SKOLO.LV vide, kas nodrošina attālinātu piekļuvi mācību resursiem. Ieteicams 3.-4.klase, bet izlases kārtībā var būt no 1.- 5.klasei. Lai veicinātu Python programmēšanas valodas interaktīvāku apguvi tiek plānota Python izlaušanās telpu palaišana MineCraft vidē, kur uzrakstot pareizu kodu būs iespēja pāriet uz nākamo telpu. Talantīgākajiem programmētājiem pieejama mazā robotika ar dalību Latvijas robotikas čempionāta posmos vai kausu izcīņā, bet ņemot Robotikas komplektu hronisku trūkumu dalībnieki tiks atlasīti iekšējās sacensībās - izņēmums ir tiem, kuri uz sacensībām brauc ar saviem robotiem. Maija mēnesī tiek izstrādāts noslēguma darbs…
Īstenotājs
Ikšķiles vidusskola
Pedagogs
Ojārs Zvirbulis
Vecums
6 - 10 gadi
Klase
3. - 4. klase
Joma
STEM
Apakšjoma
Datorika
Trešdienās
13:45 - 15:10
Ikšķiles vidusskola, Skolas iela 2, Ikšķile, Ikšķile pilsēta, Ogres novads, LV-5052, Latvija
E-klase.lv Saziņa ar darbinieku Ojāru Zvirbuli vai uz e-pastu: